DumpStats voor aequum est aequum

49,478 +52728 -3250

Kudos

#1128 (Top 0.3530%)

Kudos/dag 45.02
Kudos/reaguursel 21.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 2014
Minste kudos op 1 reaguursel -70

2,264

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.06
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 16.2
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 45
Geregistreerd op 20-06-2023
Eerste reactie op 21-06-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-20 16:27:20 door BlauwePlatvink op Hondencompi
@Geheelnaarwaarheid | 20-06-26 | 17:46: ze worden gemiddeld 10-13 jaar oud dus niet echt voor het leven. Of je moet het leven van de hond bedoelen.

7 kudos 2026-06-20 15:46:46 door Geheelnaarwaarheid op Hondencompi
Dit zijn tenminste honden te noemen, helaas heeft het gros van de bezitters geen benul hoe om te gaan met dergelijke, fantastische, maatjes voor het leven.

0 kudos 2026-06-20 06:58:17 door Maxima_Hartman op Wel lange relatie gehad
En een dochter die er om moet lachen, die moeder heeft haar dochter zo kut opgevoed en verpest dat ze alles accepteert en zelf niet begrijpt waarom ze elke avond een zak chips opentrekt.

31 kudos 2026-06-19 21:10:30 door Regtzodiegaat op Wel lange relatie gehad
Ik heb dit een keer in documentaire gezien, ben de titel even kwijt maar er zat zowel zwart als oranje in het logo

0 kudos 2026-06-19 06:38:12 door Onzinnn op Vulkaan laat scheetje
Zo actief is deze dat de scheetjes normaliter om de 10 minuten zijn waardoor de druk niet al te hoog op loopt.
2 weken nadat ik er was geweest zijn halve dorpen weggevaagd vanwege de opgelopen druk

0 kudos 2026-06-18 20:23:30 door ArendJn op Het dak gaat er af in Moskou
Als er iemand koel en berekenend is, dan is het Poetin wel. In tegenstelling tot die oranje gek aan de andere kant. Dat maakt Poetin niet minder onbetrouwbaar, maar wel beter voorspelbaar.

2 kudos 2026-06-18 16:53:24 door Desa op Het dak gaat er af in Moskou
die gevaarlijke gek zit dag en nacht in een schuilkelder omdat hij bang is voor de dood. Die gaat heus geen zelfmoord plegen.

9 kudos 2026-06-18 16:14:16 door Caddy op Het dak gaat er af in Moskou
@dikkebertha | 18-06-26 | 17:55:
Atoom wapens hebben onderhoud nodig. Denk je werkelijk dat dat gebeurd is? In Rusland?

-1 kudos 2026-06-17 13:57:12 door Leegzwembad op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@Dizsaidup | 17-06-26 | 13:40: was t niet die directeur van NOS die absurde bedragen verdiende en er bijna mee wegkwam? Of vgm kwam ze er in ieder geval niet mee weg maar kan t mis hebben. Verder zijn er nog veel meer als haar van die bestuurders die iets van 250k per jaar verdienen voor bij het werken bij de publieke omroep is toch gewoon absurd.

10 kudos 2026-06-17 11:57:37 door onkl op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@aequum est aequum | 17-06-26 | 13:41: Ik kan Dizsaidup's reactie wel waarderen eigenlijk. Je valt goed door de mand: Stoer verhaaltje recht van feesboek plakken en dan maar lomp doen omdat je dus geen enkel voorbeeld kent om je stelling te staven.

-1 kudos 2026-06-17 11:43:15 door Kaagweg op Metettica
tenzij ze te dichtbij je hoofd staat want dan lig je buiten westen

-2 kudos 2026-06-11 08:00:57 door owikzegmaarwat op Papa de prankert
als ik op het platteland ben en geen mest ruik zou ik me eerder zorgen maken dan zeuren

41 kudos 2026-06-10 17:52:24 door Zolderkamerheldje op Papa de prankert
Dat soort mensen zijn er altijd, langs een bestaand vliegveld gaan wonen of langs een treinspoor en dan gaan zeiken over geluidsoverlast. Ik ben zelf vorige week in Marokko gaan wonen en ik heb echt overlast van mijn Marokkaanse buren.

-17 kudos 2026-06-10 17:43:04 door Dweeziltje op Papa de prankert
Of ze gooien op een verlaten landweggetje een steen tegen een auto en roepen dan, 'Da was ik nie', en dan geven ze gewoon iemand anders de schuld.

3 kudos 2026-06-10 08:48:48 door Aaaapie op Brute beroving
Toch niet heel raar om je eten even neer te zetten zodat je de autodeur dicht kan doen?

-5 kudos 2026-06-04 08:42:24 door Andy007 op Kleerhanger op je dop
Kijk uit je doppen! kijk jij uit je eikel ? Kan je dit oploaden voor de vrouwelijke reaguurders

22 kudos 2026-05-25 18:37:50 door twan3924 op Put vol met poep
Nee, dat zijn degenen die al die doekjes erin hebben gepleurd.