49,479 +52732 -3253
Kudos
#1128 (Top 0.3530%)
| Kudos/dag | 45.02 |
| Kudos/reaguursel | 21.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2014 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -70 |
49,479 +52732 -3253
Kudos
#1128 (Top 0.3530%)
| Kudos/dag | 45.02 |
| Kudos/reaguursel | 21.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2014 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -70 |
2,264
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.06 |
| Topreaguursels | 14 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 45 |
| Geregistreerd op | 20-06-2023 |
| Eerste reactie op | 21-06-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 07:40:30 door BoerkaLover op En daar is nummer 18
Dat heb gestaan op joeetoep
-2 kudos 2026-06-20 16:27:20 door BlauwePlatvink op Hondencompi
@Geheelnaarwaarheid | 20-06-26 | 17:46: ze worden gemiddeld 10-13 jaar oud dus niet echt voor het leven. Of je moet het leven van de hond bedoelen.
7 kudos 2026-06-20 15:46:46 door Geheelnaarwaarheid op Hondencompi
Dit zijn tenminste honden te noemen, helaas heeft het gros van de bezitters geen benul hoe om te gaan met dergelijke, fantastische, maatjes voor het leven.
0 kudos 2026-06-20 06:58:17 door Maxima_Hartman op Wel lange relatie gehad
En een dochter die er om moet lachen, die moeder heeft haar dochter zo kut opgevoed en verpest dat ze alles accepteert en zelf niet begrijpt waarom ze elke avond een zak chips opentrekt.
31 kudos 2026-06-19 21:10:30 door Regtzodiegaat op Wel lange relatie gehad
Ik heb dit een keer in documentaire gezien, ben de titel even kwijt maar er zat zowel zwart als oranje in het logo
0 kudos 2026-06-19 06:38:12 door Onzinnn op Vulkaan laat scheetje
Zo actief is deze dat de scheetjes normaliter om de 10 minuten zijn waardoor de druk niet al te hoog op loopt.
2 weken nadat ik er was geweest zijn halve dorpen weggevaagd vanwege de opgelopen druk
0 kudos 2026-06-18 20:23:30 door ArendJn op Het dak gaat er af in Moskou
Als er iemand koel en berekenend is, dan is het Poetin wel. In tegenstelling tot die oranje gek aan de andere kant. Dat maakt Poetin niet minder onbetrouwbaar, maar wel beter voorspelbaar.
2 kudos 2026-06-18 16:53:24 door Desa op Het dak gaat er af in Moskou
die gevaarlijke gek zit dag en nacht in een schuilkelder omdat hij bang is voor de dood. Die gaat heus geen zelfmoord plegen.
5 kudos 2026-06-18 16:44:50 door ArthurAlkmaar op Het dak gaat er af in Moskou
@Caddy | 18-06-26 | 18:14: Ja zeker... Achterstallig onderhoud.. ;)
9 kudos 2026-06-18 16:14:16 door Caddy op Het dak gaat er af in Moskou
@dikkebertha | 18-06-26 | 17:55:
Atoom wapens hebben onderhoud nodig. Denk je werkelijk dat dat gebeurd is? In Rusland?
11 kudos 2026-06-18 15:55:18 door dikkebertha op Het dak gaat er af in Moskou
tja.. so be it.. hoe triest het ook is, je kan je niet laten chanteren.
2 kudos 2026-06-18 14:38:13 door Internetriddert op Wat heb jij in je bank
Heb jij ook zo'n tunnelstelsel dan?
-2 kudos 2026-06-18 14:30:05 door Farthdater op Wat heb jij in je bank
Doet me denken aan die engnek van Running Scared
-2 kudos 2026-06-17 19:31:19 door aequum est aequum op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@onkl | 17-06-26 | 13:57: "Recht van facebook plakken". Waar héb je het over varkentje?
0 kudos 2026-06-17 19:00:01 door sugardaddy2000 op Levensecht poppetje van The Joker
Originele Hot Toys Artisan Editie is de top versie voor 599. https://www.superzero.nl/hot-t...
2 kudos 2026-06-17 15:49:00 door Dizsaidup op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@Leegzwembad | 17-06-26 | 15:57: Dat is geen antwoord op mijn vraag.
0 kudos 2026-06-17 15:48:35 door ceesvandeb op Levensecht poppetje van The Joker
@ikdenkwat | 17-06-26 | 12:06: das geen geld
-1 kudos 2026-06-17 13:57:12 door Leegzwembad op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@Dizsaidup | 17-06-26 | 13:40: was t niet die directeur van NOS die absurde bedragen verdiende en er bijna mee wegkwam? Of vgm kwam ze er in ieder geval niet mee weg maar kan t mis hebben. Verder zijn er nog veel meer als haar van die bestuurders die iets van 250k per jaar verdienen voor bij het werken bij de publieke omroep is toch gewoon absurd.
0 kudos 2026-06-17 13:50:28 door Omnium3 op Levensecht poppetje van The Joker
@aequum est aequum | 17-06-26 | 12:45:
https://www.specfictionshop.co...
4 kudos 2026-06-17 12:26:09 door daniyel008 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Het klinkt eerder alsof jij aan het jengelen bent.
8 kudos 2026-06-17 11:58:58 door sheepstrike op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@aequum est aequum | 17-06-26 | 13:41: Dat programma ken ik niet. Heb je nog andere voorbeelden?
10 kudos 2026-06-17 11:57:37 door onkl op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@aequum est aequum | 17-06-26 | 13:41: Ik kan Dizsaidup's reactie wel waarderen eigenlijk. Je valt goed door de mand: Stoer verhaaltje recht van feesboek plakken en dan maar lomp doen omdat je dus geen enkel voorbeeld kent om je stelling te staven.
-1 kudos 2026-06-17 11:43:15 door Kaagweg op Metettica
tenzij ze te dichtbij je hoofd staat want dan lig je buiten westen
-6 kudos 2026-06-17 11:41:56 door aequum est aequum op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@Dizsaidup | 17-06-26 | 13:40: Doe niet zo infantiel.
6 kudos 2026-06-17 11:40:24 door Dizsaidup op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Zoals?
0 kudos 2026-06-17 10:45:23 door aequum est aequum op Levensecht poppetje van The Joker
@ikdenkwat | 17-06-26 | 12:06: Dank je. Ik vind 2800 eigenlijk best goedkoop voor al het werk dat er inzit. Denk dat de maker maar weinig verdient.
0 kudos 2026-06-17 10:10:15 door Hatsaflatsa op Levensecht poppetje van The Joker
Ja of 600 euro https://www.superzero.nl/hot-t...
2 kudos 2026-06-17 10:06:32 door ikdenkwat op Levensecht poppetje van The Joker
Gevonden: https://www.specfictionshop.co...
2 kudos 2026-06-17 09:54:35 door Vortexx op Levensecht poppetje van The Joker
5 euro
-1 kudos 2026-06-17 09:54:13 door ikdenkwat op Levensecht poppetje van The Joker
Elon Musk vond hem best prijzig.
0 kudos 2026-06-15 07:23:57 door De Vlaamse Hollander op Josh Hokit heeft nog een boodschap
@Zzanax | 15-06-26 | 08:38: Tom, ben jij dat?
3 kudos 2026-06-15 06:59:05 door kaalmetbaardentattoo op Josh Hokit heeft nog een boodschap
Gelukkig weet jij blijkbaar meer dan ik.
20 kudos 2026-06-15 06:38:37 door Zzanax op Josh Hokit heeft nog een boodschap
Koekkoek
-2 kudos 2026-06-11 08:00:57 door owikzegmaarwat op Papa de prankert
als ik op het platteland ben en geen mest ruik zou ik me eerder zorgen maken dan zeuren
41 kudos 2026-06-10 17:52:24 door Zolderkamerheldje op Papa de prankert
Dat soort mensen zijn er altijd, langs een bestaand vliegveld gaan wonen of langs een treinspoor en dan gaan zeiken over geluidsoverlast. Ik ben zelf vorige week in Marokko gaan wonen en ik heb echt overlast van mijn Marokkaanse buren.
-17 kudos 2026-06-10 17:43:04 door Dweeziltje op Papa de prankert
Of ze gooien op een verlaten landweggetje een steen tegen een auto en roepen dan, 'Da was ik nie', en dan geven ze gewoon iemand anders de schuld.
3 kudos 2026-06-10 08:48:48 door Aaaapie op Brute beroving
Toch niet heel raar om je eten even neer te zetten zodat je de autodeur dicht kan doen?
-8 kudos 2026-06-10 06:12:19 door Maxima_Hartman op Brute beroving
Gelukkig werd het toevallig gefilmd door iemand met een onvaste hand.
0 kudos 2026-06-10 05:01:18 door pietpvv op De rijdende rukker
Viezerik.
5 kudos 2026-06-09 20:22:31 door Fearless op Dit wil ik ook kunnen
vanwege die kerel zeker?
-5 kudos 2026-06-04 08:42:24 door Andy007 op Kleerhanger op je dop
Kijk uit je doppen! kijk jij uit je eikel ? Kan je dit oploaden voor de vrouwelijke reaguurders
0 kudos 2026-05-31 07:28:46 door Pilslikker op Meisje heeft het warm
Helaas, het is vet van haar dijen.
10 kudos 2026-05-28 15:46:53 door Tiszoalstis op George, iets naar links... ja, nog meer... goed zo
Dit is sarcastisch toch? Dat misvormde silicone-botox-vrouwtje ziet er echt niet uit.
19 kudos 2026-05-28 15:29:17 door user365473 op George, iets naar links... ja, nog meer... goed zo
Dikke pluim? Ze zijn misvormd en er zit helemaal geen beweging in.
0 kudos 2026-05-28 15:04:37 door Ananussap op George, iets naar links... ja, nog meer... goed zo
Je weet dat die laatste een sprookjesfiguur is?
22 kudos 2026-05-25 18:37:50 door twan3924 op Put vol met poep
Nee, dat zijn degenen die al die doekjes erin hebben gepleurd.
0 kudos 2026-05-23 22:23:14 door Noviomagum2020 op RIP Rob Base
en bukken voor de kogels
1 kudos 2026-05-23 18:50:16 door aequum est aequum op Iemand honger?
@Loosecanon | 23-05-26 | 17:25: Ja en haar lichaam dwars door de ophanging van je auto.
6 kudos 2026-05-23 15:25:14 door Loosecanon op Iemand honger?
Haar stem gaat door merg en been.
2 kudos 2026-05-22 19:21:21 door aequum est aequum op De zomer is begonnen
@Wiskasz | 22-05-26 | 20:11: Wat een agressie omdat ik denk dat het lekker plompzakken is met haar.